1 de janeiro de 2009

Carlos Vive (Em Actualização)


Pronto já passou , o momento pelo qual esperava já a algumas semanas, o primeiro concerto organizado pela Skunk'N'Riot em pareceria com o MAP (Movimento Anti-fascista Porto) na Casa Viva.
O concerto estava marcado para as 17 horas mas toda gente sabe que atrasa e sinceramente não tenho noção a que horas é que aquilo começou , sei que quando la cheguei já devia haver uma dezena e meia de pessoas por volta das 16:30. Mas uma das grandes surpresas sem duvida foi o numero e a atitude do pessoal de Ourense que cá veio , mesmo sendo o dia em que a selecção Galega joga (Penso que em certos momentos havia mais Orensianos do que Portugueses)

Concertos:

Artigo 19 - Mas que concerto , actuaram em distorção acompanhados por um baterista que dá um speed fenomenal a musica ,a opinião era geral , estava-mos perante o melhor concerto de Artigo 19, o ambiente estava fenomenal o que ajudou os artigo 19 a trazerem a casa a baixo.


Bloody Disgrace - Vi grande parte deste concerto e sinceramente gostei , continuam com o espirito com que os conheci a um ano atrás. Bom som , Boa atitude.


Matxetazo Na Parrotxa- Apenas vi metade do concerto , mas pelos comentarios em geral parece que foi muito bom. Foi o primeiro concerto fora de Espanha desta boa banda (primeiro de muitos espero)

Mais uma vez temos de agradecer a Casa-Viva pela disponibilidade e amizade demonstrada.

Agradecimentos:
As 3 bandas presentes
Cinza_Chumbo (MAP)
Anarco (Artigo 19)
Sid (Coluna de Ferro)
Victor (Casa Viva)
Ao pessoal da Galiza (Ruben , Ivan , Pitiflai , Diego entre muitos outros)
Aos seguranças do metro pela escolta e pelos cigarros apagados.
A um mini bar chamado , Tendinha dos Povenses , aonde se cantou e escutou coisas como Kãos Urbano , Desperta Ferro , Opcio k-95 , Motornoise.
Ao empregado de mesa da churrasqueira aonde os Lobos foram renovar energias.

Stay Rude , Stay Anti-Nazi

Este Post vai continuar a ser actualizado, por isso pedimos a quem tenha fotos e videos que os envie para o email da Skunk'N'Riot ( skunk.riot@gmail.com )

2 comentários:

Anónimo disse...

Moi boas! Pequena crónica dos Ourensans: Chegamos as 16:30 a Porto onde xa nos estaban esperando na Casa Viva alguns antifas portugueses. A primeira impresion que nos deu a Casa era dun centro con moita organización, e ista impresión ratificamola con maiusculas tras o día, moita autoxestión e un funcionamento impecable.Antes de comezar o concerto estivemos coñecendo un pouco a casa e posteriormente no bartomandolle birras e escoitando boa musica mentras coñecíamos o personal portugues e algún francés. Moi cedo (sobre as 18:oo) comezaba a primeira banda: ARTIGO 19 que, sen dúbida, causaron-os unha moi grata impresión e onde xa se formarón bastante pogos (Tamén nos sorprendeu un vello pequeno que non paraba de poguear. O recinto do concerto estaba practicamente cheo. De seguido tocarón os bloody que tamén estiveron a moi bo nivel e quizais metían un pouco menos de caña que ARTIGO 19. Lembro que tocaron unha versión de SHAM 69. Despois de Bloody tocaba turno para os Matxetazo que non defraudaron e repasaron practicamente todo o seu repertorio. O rematar o concerto cenamos na mesma casa , ainda que algñuns foron cenar a algun bar cercano (unhas riquisimas francesinhas que falaban maravillas hoxe na volta cara a Ourense). Despois da cena continúo a festa na Casa Viva e sobre as 11 da noite diriximonos todo o persoal de Ourense e alguns de Porto cara a zona de bares. A festa tamen seguiu no metro, moitas risas. Nos bares moito viño de Porto (que pelotazo!!). Sobre as 4 da mañá voltamos para a Casa Viva, onde algúns decidimos ir a descansar e onde o resto continúo a festa ata a mañá. De mañá sorprendeunos o detalle do desayuno que nos tiñan preparado, café, pan de cereais con manteiga (riquisimo) e lembrando todas as anecdotas do día anterior. As 14.15 saimos cara a Ourense , e chegamos a Ourense as 16:15 con moi bo sabor de boca!


MOITISIMAS GRACIAS A TODO O PERSONAL DE PORTO POLO TRATO RECIBIDO,ESPECIALMENTE A BRIGATA E VICTOR.

A PROXIMA EN OURENSE!!

UNHA APERTA!

1143 disse...

musica anti-nazi ? não estão enganados , perceberam as letras ?